Dostawa

Informacje / Dostawa

Dostawa towaru zakupionego w sklepie internetowym www.rollomania.pl

PODANE PONIŻEJ KOSZTY PRZESYŁKI OBOWIĄZUJĄ TYLKO NA TERENIE POLSKI.

Przesyłki kurierskie wysyłamy firmą kurierską TNT lub DPD.

Zamówione przez Państwa produkty zostaną wyprodukowane w ciągu 2-3 dni roboczych, jeżeli wszystkie komponenty potrzebne do realizacji zamówienia znajdują się na stanie. W innym przypadku termin realizacji wydłuży się o czas dostawy brakujących komponentów.
W obu przypadkach Zamawiający otrzyma informację zwrotną z podaniem terminu realizacji.

Zamówienia złożone w weekendy i święta przechodzą na pierwszy następny dzień roboczy.

Przewidywany czas doręczenia przesyłki przez kuriera to 24 godziny od podjęcia przesyłki. Z naszych doświadczeń wynika jednak, że przesyłki dostarczane są w 99% już na następny dzień.

Jeśli łączna wartość zamówienia nie przekracza 399zł brutto, koszt dostawy kształtują się następująco:
płatność przelewem (przedpłata) - 18,90zł brutto
płatność przy odbiorze (pobranie) - 22,90zł brutto

Jeśli łączna wartość zamówienia przekracza 399zł brutto, koszt dostawy przejmowane są przez sklep www.rollomania.pl.

Niewielkie elementy, mieszczące się w kopercie, mogą zgodnie z dyspozycją Klienta zostać przesłane za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt takiej przesyłki wynosi od 5 zł.

Na życzenie Zamawiającego możliwe jest wysłanie towaru w inny sposób, niż podany powyżej. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Ważne przy odbiorze przesyłki od kuriera

Przed potwierdzeniem odebrania przesyłki od kuriera w każdym przypadku należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm z logiem ROLLOMANIA naklejonych na przesyłkę.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety, przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru, kurier nie może wydać paczki odbiorcy.

Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to, by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia.

Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

        

 

NIE MOŻESZ SIĘ ZDECYDOWAĆ?

Zamów bezpłatne próbki lub skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy.
Kontakt